Opendeurdagen van onze kliniek in De Haan op 5 en 6 mei
  • Mail ons
    non-chirurgkliniek@outlook.be

Tattoo verwijderen West-Vlaanderen

Tattoo verwijderen West-Vlaanderen. Wil je een Tattoo of striae laten wegwerken  dan kan u terecht in de Non-Chirurg Esthetiek Kliniek van Tinantini  in De Haan.

Tattoo verwijderen West-Vlaanderen of striae laten wegwerken

Wat ook uw reden ma zijn om uw tatoeage te laten verwijderen wij kunnen u hierbij helpen. Jaarlijks zijn er  duizenden mensen die iets aan een tatoeage laten doen die ze achteraf gezien toch liever niet willen. Tatoeage verwijderen West-Vlaanderen is een zoekwoord die veel mensen intypen in Google door mensen  die een kliniek zoeken om hun tatoeage te laten verwijderen in West-Vlaanderen. Ongeveer 30 procent van de Belgen onder de 50 jaar hebben één of meerdere tatoeages. Sommige mensen hebben jarenlang nagedacht om iets speciaals op hun lijf te zetten. Er zijn echter ook veel mensen die spontaan iets hebben laten tatoeëren. Wat is uw reden om uw tatoeage te willen verwijderen?

• Is uw tatoeage niet goed geplaatst?
  • Is de tatoeage met ouder worden vervaagd?
  • Past de tatoeage niet langer bij wat u nu mooi vindt?
  • Heeft de tatoeage iets te maken met uw verleden, wat u nu liever achter u wilt laten?

Is een tatoeage verwijderen pijnlijk?

Dit hangt af van persoon tot persoon, bij de ene persoon zal een tattoo verwijderen pijnlijk zijn terwijl  het bij iemand anders ongemakkelijk zal aanvoelen maar geen pijn zal doen. Voor een tattoo weglaseren zijn verschillende lasers beschikbaar en het is niet gevoelloos. De inktdeeltjes in de tatoeage absorberen het licht van de laser. Hierdoor breken de inktdeeltjes langzaam af. Het lichaam voert de losse inktdeeltjes vervolgens af.Het gevoel kan je het beste vergelijken met een zonnebrand.

Wij zijn wij

Tattoo verwijderen West-VlaanderenIn de Esthetische Non-Chirurg Kliniek in De Haan kan je terecht voor professioneel geneeskundig advies en non- chirurgische behandelingen zoals een Couperose behandeling. Zaakvoerster Tinantin heeft veel ervaring in de medisch-esthetische sector waar de vraag hoog is naar plastische chirurgie voor schoonheidsdoelen. Tinantini maakt gebruik van veilige, moderne non-chirurgische en non-invasieve, pijnloze technieken specifiek voor elke schoonheidswens.

Plastische chirurgie kent echter enige nadelen zoals het optreden van complicaties tijdens en na de operatie, ongewenste resultaten, blijvende letsels, vervorming van het lichaam,… De kosten bij plastische chirurgie lopen vaak heel hoog op. Dit alles kan leiden tot psychische en fysische pijn.

Tinantini besloot hierdoor om zelf een kliniek op te starten waar een Couperose behandeling door middel van ultramoderne medisch-esthetische toestellen en farmaceutische producten zal worden uitgevoerd. Tinantini maakt gebruik van veilige, moderne non-chirurgische en non-invasieve, pijnloze technieken specifiek voor elke schoonheidswens.

Onze zaak staat garant voor een kwalitatieve, individuele, doelgerichte, professionele en eerlijke aanpak! Naast een Tattoo verwijderen West-Vlaanderen kan u bij ons ook terecht voor heel wat andere behandelingen.

Wilt u meer info over een Tattoo verwijderen West-Vlaanderen? Ga dan naar ons contactformulier of maak snel een afspraak voor een met onze  Non Chirurg Esthetiek Kliniek in De Haan. Door onze gunstige ligging in De Haan en ruime parkeergelegenheid voor de deur zijn wij ook uitstekend te bereiken voor klanten uit Westende, Middelkerke, Raversijde, Mariakerke, Oostende, Bredene, Wenduine, Blankenberge, Brugge, Zeebrugge, Duinbergen, Heist-Aan-Zee, Knokke …

Andere behandelingen:

Anti-aging – Cellulitis behandeling – Couperose behandelen – Acne behandeling